Re: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 15 21:08:36 CEST 2012

 15.8.2012, 21:05:35

Ja bych prosim mel take jeden laicky dotaz.
Kdyz kondenzacni kotel jede ve vysokoteplotnim rezimu, jakou teplotu
maji odchazejici spaliny ? Nebute v tomto pripade jejich teplota podobna
jako u klasickeho kotle, a tedy prilis vysoka na plastovej komin ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz