RE: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

newlad na centrum.cz newlad na centrum.cz
Středa Srpen 15 20:27:14 CEST 2012

Haha,to jste mne pobavil. Az tohle zjistite, tak uz bude pozde
a zmrznete :o))
To musite zohlednit jiz v samem pocatku, jaky system topeni chcete. Od toho
se odviji velikost, resp vykon radiatoru a otopnych ploch (i podlahovych)
vseobecne.
To ovsem plati pokud delate cele topeni nove. Pokud jen menite kotel, je
situace jasnejsi, musite dat takovy, na jaky byla navrzena topna telesa a
puvodni kotel. Pokud na 80/60, tak se s kondenzacnim kotlem moc neohrejete.
Nebo moc neusetrite. A na druhe strane, pokud chcete topeni v baraku
navrhnout na kondenzacni kotel, tak zase musite vrazit peknych par tisic navic do
radiatoru (abyste usetril) protoze chcete celou sezonu topit levne a mate
kotel nastaven na spad 50/30. Takze to chce o dost vetsi radiatory. A jsme
zase u toho pocitani :o))

Vladimir

> Od: "Kubat Tomas"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 15.08.2012 17:45
> Předmět: RE: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

a co teprve kdyz zjistim, ze mi ta moje kombinace radiatoru + kondenzacni rezim nevytopi barak a ja budu mit plastovej komin ... ?
to mu nejak reknu, netop vic, mam v komine plast ?
tomik.