Kalkulacka

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Srpen 15 15:52:25 CEST 2012

Zdravim,
nedavno tu prebehla diskusia o historickych kalkulackach, chcem sa
opytat, ci sa niekto nestretol v nedavnej dobe s kalkulackou, ktora je
na tomto obrazku uplne vlavo, MBA Alpha 610 PR
https://picasaweb.google.com/117196252816862613540/Calculator#5601067495835819794
Tie dalsie su dost podobne, avsak tato 610 PR ma unikatne tie dva
pamatove kluce K1 a K2 (medzi funkcnymi klavesami vpravo dole).

Tych ostatnych Sharpiek, resp. ich kopii je vsade mrte, ale ja mam prave
kopiu tejto MBO 610 (pod vtedy rozsirenou "znackou" Lewis), kupenu tesne
po pade socializmu vo Viedni za par silingov. Strasne som si na nu
navykol, najma na tie dve pamate. Zial uz ma vsetky tlacidla zodrate
(obsluhovat ju viem uz len ja), cela je rozpadnuta a polepena, dosluhuje
a rad by som zohnal rovnaku nahradu.

Nikde som ju vsak teraz uz neobjavil. Nema niekto tip?

Diky.
Peter Tesar.