TI-85 pre iphone

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Srpen 11 05:37:52 CEST 2012

Zdravím,
  mám vrak TI-58 na náhradní díly, už jsem z něj něco použil do svého
strojového parku, ale display tam stále je včetně budicích obvodů. Pokud byste
chtěl, mohu poskytnout.
  Zajímalo by mne naopak, jak řešíte problémy s klávesnicí. U mých strojů již
je velmi nespolehlivá, na některé stisky nedá nic a na některé třeba 3 klávesy
naráz, což je nepříjemné zejména v LRN režimu, kdy to není vidět jinak než
pečlivým sledováním PC (Program Couunter) při psaní :-). Nutno říci, že to
dělala už "ve své době" tak po roce používání a do teď se to samozřejmě
nezlepšilo :-).
  Zdraví Pavel