akumulátory

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Srpen 14 23:12:10 CEST 2012

No on asi bude problem ten, ze to nebude uhlicitan draselny, ale
hydrogenuhlicitan draselny - rozpustnost podle tabulek je u toho prvniho
1100g/l a u toho druheho pouze 330g/l (pri 20stC)- i tak to neni malo a
rozpustit by se mel uplne normalne.

Pokud tam nalejete horkou destilku 60stC tak se dokonce rozpusti v litru
600g.

To ze je elketrolyt zauhlicitenej se pozna z toho ze clanky v podstate
okamzite vari po pripnuti nabijecky.

S pozdravem
Radek Vicek