Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 14 20:45:59 CEST 2012

Samozřejmě to mohu popsat. Při připojení jakéhokoli vstupního USB
audio zařízení k PC
nelze jeho výstupní úroveň nijak regulovat. V regulátorech hlasitosti
se prostě tato možnost nezobrazí.
Stížností na tento problém je plný Internet  viz např. tady :
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-sound/no-volume-control-for-usb-audio-codec-recording/cd91ff29-1255-4222-93a4-f45edcaa3df5
Bohužel, řešení tohoto problému jsem nikde nenalezl. Mám přes USB
připojený radioamaterský transceiver ICOM IC-9100,
 který se tváří jako USB zvuková karta a jehož výstup potřebuji
zpracovávat programem pro dekódování signálu odražených od
meteoritických stop,
ale signál je příliš silný a nejde nijak zeslabit.  Program pro
dekódování má sice vlastní volbu "volume control" ale při její
aktivaci je hlášen problém
s Audio vstupem.  Regulátor hlasitosti ve WXP USB vstupní zařízení
nepodporuje - viz výše.  Transceiver má bohužel na USB výstupu
konstatní úroveň audio,
takže dekódovací program je značně přebuzený a dekóduje špatně.
Snad jsem to popsal dostatečně srozumitelně.