OT zivotosprava, extremisti a oblickove kamene, was: elektronicke odstranovace vodniho kamene

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 14 18:42:48 CEST 2012

>Jedna sa o mineralku http://www.hepar.fr/decouvrez-l-eau-d-hepar/les-bienfaits-d-hepar ktora ma nielen mimoriadne vysoky obsah vapnika (549mg/l - taku tvrdu vodu z vodovodu nenajdete asi nikde), ale aj horcika (119mg/l - to prave uvadzaju ako vyhodu tej mineralky).

U nas ma podobne zlozenie http://www.korytnica.eu/html/prirodna-mineralna-voda-perliv1.html , na ziskanie toho spravneho pocitu. Treba este zohladnit aj pomer hmotnosti dietata a dospeleho, takze povedzme takych 15-20 litrov denne. V CZ neviem ci je nejaky ekvivalent - pokial viem, Zajecicka aj Saratica maju vysoky obsah sodika aj draslika takze to je o niecom uplne inom.

wek