OT zivotosprava, extremisti a oblickove kamene, was: elektronicke odstranovace vodniho kamene

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 14 18:32:00 CEST 2012

>:-) Zdravotní problémy jsou véélmi èasto zpùsobeny zpùsobem stravování a
>aktivit nevhodných pro lidský organismus,

Jasne - nic sa nesmie prehanat v ziadnom smere.

A to, ako aj pan kolega Hudecek spomenul, plati napr. aj na mineralky.

Ako som guglil, narazil som na http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0929693X00001469 kde je popisany pripad, ked 8-mesacne dieta malo oblickove kamene. Pripisali to nenormalnemu prijmu vapnika v mineralke. Jedna sa o mineralku http://www.hepar.fr/decouvrez-l-eau-d-hepar/les-bienfaits-d-hepar ktora ma nielen mimoriadne vysoky obsah vapnika (549mg/l - taku tvrdu vodu z vodovodu nenajdete asi nikde), ale aj horcika (119mg/l - to prave uvadzaju ako vyhodu tej mineralky). Tie hovada rodicia osprostene debilnou reklamou to chuda babatko nalievali asi tromi litrami tejto mineralky denne. Vzhladom na to, ze pisu aj nenormalne vysoky prijem vitaminu D, myslim si, ze tie kamene mohli vzniknut od cohokolvek, pretoze ti rodicia do neho urcite pchali okrem zistenych veci aj ine blbosti, a to dieta bolo defacto otravene.

wek