zase uroven skoly

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 13 10:05:10 CEST 2012

oni su tam zhruba tri veci, ktore treba zobrat do uvahy
- skolitel a zadavatel ma dohliadnut na kvalitu prace a pokial nie je
dostatocne dobre spracovana nemal by ju pustit dalej
- student ma chodit na konzultacie patricne zapracovavat komentare skolitela
- a nakoniec je otazka ako skolitel v danej problematike zbehly. To co
vy popisujete su zcasti zakladne preslapy (pravdepodobne z dovodu
nerespektovania 2) a z casti vyzaduju dostatocnu prax zadavatela. Vy sa
prijmom DCF zaoberate odjakziva, takze predpokladame ze mate vsetky
tieto detaily vychytane. Ked niekto zadava 20 prac rocne ku tym detailom
ktore odlisuju dobre a zle konstrukcie sa zrejme nikdy nedostane.

simulacie su dolezite lebo ked clovek vie co robi pomozu pomerne
bezbolestne odladit dolezite detaily. Druha vec je ked simulujuci nema
paru o tom co robi.
Posudky na pracu neboli zrovna pozitivne, dokonca tam bolo vyslovene
napisane ze prijimac nefungoval tak ho odmerali len v labaku. Takze je
velmi pravdepodobne ze sa stretla velka cast bodu 2 s mensou castou bodu
1 a na bod 3 ani nedoslo.

toto je diplomovka mojho studenta, som zvedavy ako by obstala na nasej
univerzite http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/MEng_Report.pdf
Pocas toho roka co robil na diplomovke zvladol 3 vacsie projekty, su tam
vsetky popisane.

b.