DCF77 [bylo: zase uroven skoly]

Sobota Srpen 11 10:41:39 CEST 2012

to ruseni je tam vetsinou vsude okolo, obvykle na nasobkach 50Hz. A
protoze sit coura, bud se nektera harmonicka to do te frekvence trefi,
nebo ne. Takze prijimac se sirkou 2KHz na tom nejspis nebude o nic lip.
Mozna tim ze modulacni frekvence toho PSK je mimo nasobky 50 Hz, pri
vhodnem zpracovani se to podari eliminovat.
Jednu antenu se zesilovacem s sirkou 2KHz tady mam, bylo by zajimavé to
vyzkouset. Jenze na hrani ted neni cas :-(
Andel