DCF77 [bylo: zase uroven skoly]

Sobota Srpen 11 09:11:03 CEST 2012

Ja nevim - u te BPSK se vsude pise ze to ma mit vetsi dosah nez ASK.
Nezkousel jsem to, misto integrovaneho prijimace s krystalem bych musel
pouzit neco uplne jineho. Jen nejak nemohu uverit tomu ze tak maly
fazovy zdvih a prijimac s sirkou pasma cca 2KHz na tom muze byt sumove
lip, nez prijimac ASK s sirkou 10Hz. No ale kdyz to tvrdi, asi to maji
spocitane.

Andel