ESR měřič, Bylo: Zdroj do PC - porucha a možnost opravy ?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Srpen 8 14:21:15 CEST 2012

Řeč o téhle krabičce tu jde už delší dobu. Jo, je to velmi povedená věc.
Jediná nevýhoda je, že neumí měřit opravdu nízké hodnoty ESR (100 mOhm
je u kvalitních C větších kapacit už příliš vysoká hodnota). Konkrétně
by se hodil rozsah 0 - 100  mOhm rozprostřený do více bodů.

Ale to je dáno koncepcí přístroje a nelze očekávat tolik muziky za málo
peněz...

---
Jirka