OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Srpen 8 00:48:16 CEST 2012

Přeji hezký den,

stojim pred vymenou dosluhujiciho plynoveho kotle a protoze je zde
spousta lidi s bohatymi zkusenostmi, dovolím si OT. Stavajici kotel je
kombinovany s ohrevem TUV s malym zasobnikem Protherm Tiger 24KTZ
(turbo). Rad bych ho vymenil za neco podobne vybaveneho, dnes vsak asi v
kondenzacnim provedeni. Nahradou by mohl Protherm Tiger Condens 25KKZ42,
ktery se mi libi i vybavenim. Nicmene si jiz nejsem tak jist, zda je to
to prave orechove. Trochu se obavam usazovani deskoveho vymeniku pro
ohrev vody v zasobniku, dalsiho cerpadla navic pro cirkulaci TUV. Ma,
prosim, s timto kotlem nekdo nejake zkusenosti? Kdyz jsem mluvil s
ruzmymi topenari, kazdy doporucuje to co sam dela. Muzete nekdo porovnat
znacky jako Viessmann, Buderus, Baxi a jine? Uvazuji o Viessmann
Vitodens 111 - W, pripadne 222-W. Ceny nejsou zrovna nizke a tak bych
nerad slapl vedle. Rad bych radeji neco s nerezovym zasobnikem. Soucasne
kondenzacni kotle se vyrabeji s vymeniky z Al-Si nebo nerezove.
Nedochazi u hlinikovych k elektrolytickym problemum pri kombinaci s
medenymi rozvody (Fe radiatory)? Je ten hlinik nejak uvnitr pasivovan?

Omlouvam se za OT a predem dekuji za rady

Hezky den
EH