ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Srpen 5 12:50:26 CEST 2012

Moje skusenosti su take, ze od poslednej upratovacky az po riaditela
boli mudri vsetci. Najmudrejsi boli vzdy ti obycajni na nizsich
postoch a smerom k vyssim postom sa to uz menilo len na tahanie
spagatikmi, ale obcas sa aj riadiaci ukazali, ze aby som vedel, kto
taha za spagatiky. Samozrejme hovorit nieco nemalo vyznam a jedine co
pomohlo bola uplna a totalna ignoracia, to boli nasrati este viacej...

A.

Dňa 3. augusta 2012 21:30, Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal/a: