ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Prichy prichy na volny.cz
Pátek Srpen 3 09:43:07 CEST 2012

A teď si to celé "posuňte" o level níže :-D. Jen málokdo z Vás si vůbec
dokážete představit jak to vypadá v nadnárodní společnosti vyrábějící
pasivní elektronické součástky :-D.

Moji nadřízení: Vyučený zámečník, vyučený zámečník ( to je lepší
varianta), sádrokartonář (vzdělání nevím), zedník
                            nevyučen,  2 roky gymplu.

Je samozřejmě i jistá šance, že někdo může dělat něco, na co nemá
formální vzdělání, ale že by takových
shod náhod v jedné firmě? ( nemohu samozřejmě jmenovat, ale největší
výrobce pas. součástek Vám snad něco řekne  ;-) )

Asi ji jistě ne/dovedete představit, jak to vypadá při řešení problémů
při výrobě náročnějších nízkotolerančních součástek.
Půlhodinové hádání kolik promile se vejde do procenta mě úžasně naplňují :-D

Bohužel z nabídky zaměstnavatelů v tomto regionu je to prakticky to
nejlepší "z oboru".

Divíte se, že to nikdo nechce dělat???

Mladí chtějí jen managerovat :-D a vůbec si neuvědomují, že je to ještě
daleko náročnější, než
všechny "řemeslné" oblasti dohromady (samozřejmě, pokud se to dělá
alespoň trochu správně).

prichy

PS: plat klidně řeknu, na šichty 16-ka......ještě dodám, možná někoho
napadne, že jak tedy vypadám já atp.
mno, za žádného genia se právě nepovažuji, spíš naopak, o to víc mne
děsí ne/vědomosti lidí kolem mne.

Balů mne vyděsil uplně......myslím, že bych odpověděl na všechny otázky
správně, ale i kdybych na tom byl o
dalších 1000% lépe, tak by mne vůbec nenapadlo se vůbec hlásit do CERNu