ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 3 10:51:42 CEST 2012

Z toho si nic nedelejte. Ke me na pozici vyvojare (Borland + webove
aplikace) se regulerne prihlasila uklizecka. Rovnou rekla, ze to neumi,
ale ze neni problem aby se to doucila, ze ji staci mesic. ;-) Tak jsem
ji rekl, ze az se to douci at se zase prihlasi.

Pri rok budeme nabirat dalsiho vyvojare k nam na oddeleni, tak se zase
tesim "co prinese, reka a zivot". Minule krome te uklizecky to byla
palba i tak.

Ale na druhou stranu, posledne jsme meli stastnou ruku a sahli jsme po
mladem klukovi, kterej po pristipkareni u ruznych soukromniku (devecka
pro vsechno), dostal prostor, techniku, SW a nalezite chytil prilezitost
za pacesy.

Radek Vicek