ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Čtvrtek Srpen 2 21:38:40 CEST 2012

Dne 31.7.2012 19:50, balu na home napsal(a):
> dnes som sa stretol so styrmi mladymi ludmi. Vsetci o sebe tvrdia ze
> vedia a robia navrh analogovych obvodov, navrh digitalnych obvodov, a
> ovladaju fpga/vhdl.
> Dvaja mali cerstvo ukonceneho inziniera, dvaja bakalara v oblasti
> elektroniky, zo zapadnej aj vychodnej europy. Vsetci uz mali nejaku
> prax v navrhu obvodov.
> Polozil som nasledujuce otazky:
> 1) Mame mikroprocesor a AD prevodnikom, ktory ma vstupny rozsah 0-5V.
> Chceme k nemu pripojit senzor s vystupnym napatim 0-500mV. Ako
> doporucite pripojit senzor ku procesoru?
> [...]
Moje žena dělala personalistku ve firmě, kde mateřská firma je v Belgii.
Měli požadavek znalost cizího jazyka. Z 10 uchazečů, kteří uvedli, že
aktivně ovládají angličtinu / němčinu (v Belgii se domluvíte tak i tak)
, reagovali na anglické otázky jen dva - jeden česky... Při práci je
potřeba aktivně spolupracovat a telefonovat s lidmi v Belgii.
Potřebovali mzdovou účetní, která bude dělat mzdy pro 400 lidí.
Přihlásila se i pokladní ze supermarketu, že to zkusí a nějak se to
naučí. Takže to není jen VŠ a je to ve všech oborech :-(
Anděl