Proudová trafa k nepřímému elektroměru

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:27:23 CEST 2012

Proudové trafa bývají zalité a rozebrat nejdou. Jde u toho elektroměru
nastavit převodní poměr podle použitých traf? ČEZ, když prijde měnit
elektroměr, tak ho už má připravený na určitý poměr. Nejmenší trafa s
se prodávají 40A/5A za necelých 300Kč.Mají rozměry 50*10cm, menší by
steně neměly smysl, nešel by jím prostrčit potřebný průřez drátu nebo
sběrnice.
Na 100A je už potřeba  50mm2 v hliníku, tak tomu je uzpůsobené i to trafo.