OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 2 12:55:22 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 2.8.2012 od Na:

> Ne protoze to k soudu v cr nikdo zrejme nedal:-)

OK, tak pak ale nechápu, proč jsi po mě chtěl nějaký judikát, zatímco
opačný sám nemáš.

> Vis o tom ze kdyz ti tvuj dodavatel vymeni treba harddisk, tak ty
> musis svému spotřebiteli dat novou zaruku (myslim že dokonce v
> puvodni délce, nejen 24m)?

No jistě že to vím. Jak bych asi mohl prodávat, kdybych to nevěděl? Já
svým zákazníkům záruky normálně dávám a uznávám.

> A tvuj dodavatel ti ji na 90% novou zaruku neda (urcite ne
> papirove), maximalne prodlouží o dobu co to bylo v reklamaci...

Ale prosím tě, co je to za hovadinu? Už jsem měnil mnoho pevných disků
se zárukou 36 měsíců a vždycky mají od distributora novou záruku opět
36 měsíců.

> Pak jde o to jake mas b2b vztahy ale podle zakona nemas nárok na nic
> nez co je uvedeno ve smlouve, fakture!

Však v dodacím/záručním listu mám vždy uvedenou záruku a můžu si ji
kdykoliv online ověřit podle sériového čísla. Tak co vidím, to vidím.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601