OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 11:48:42 CEST 2012

Ne protoze to k soudu v cr nikdo zrejme nedal:-) sklopné paty jako puvodni tazatel a koupi novy

V ramci b2b ti vyhovi, prece nechteji abys odešel k jinému distributorovi (kdyz je problem tak se to řeší i králem distributor-importera-servis), odpověz si na otazku jestli jsi cetl Acer hp a já nevim či podminky, pro koho asi je ta jednoleté zaruka? Pokud to pro ne bude drahe, pošlou ho do ... Že to mohou zamítnout neznamena, že to vzdycky zamitnou, prece nechteji tu negativni publicitu...

Vis o tom ze kdyz ti tvuj dodavatel vymeni treba harddisk, tak ty musis svému spotřebiteli dat novou zaruku (myslim že dokonce v puvodni délce, nejen 24m)? A tvuj dodavatel ti ji na 90% novou zaruku neda (urcite ne papirove), maximalne prodlouží o dobu co to bylo v reklamaci... Pak jde o to jake mas b2b vztahy ale podle zakona nemas nárok na nic nez co je uvedeno ve smlouve, fakture!

Odesláno z iPadu