Proudová trafa k nepřímému elektroměru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Srpen 2 08:19:39 CEST 2012

Ahoj,
  to mne samozrejme taky napadlo :-). Asi to rozhodne zkusim jako lab exercise,
jak se to bude chovat. Ale pro praxi to nevidim, ta trafa jsou hodne velka
a primar je v podobe listy, ktera jde skrz a za kterou by se nemusel stydet
ani napajec pro stredne velky magnet v LHC :-). Myslim, ze 10000A by par
sekund snesla :-).
  Zdravi Pavel