OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 1 22:47:23 CEST 2012

To je trochu neuvěřitelný příběh, prosim prosim zverejnene foto lejstra zamítnutí reklamace :-) ktery servis?

Mimochodem harddisk vam na požádáni v kazdm servisu radi na pockani pri predani vyndaji protoze neodpovídají za data, urcite to ten servis ma v podminkach uvedene (anebo alespon rada pro ostatni) takze pokud jste tam poškodil nejake jejich plomby, tak máte mozna smolika jak psal pan Troller a pokud tady pisete o mikroskopických skrabancich tak já napisu cosi o demagogii :-) ten notebook musel byt hodne nakrapnuty anebo plomby poskozene jinak to neni mozne... A hdd vetsinou nebývá pod plombou... Jak by se dověděli o tom že jste vyndal disk?

Servisní to musi vse nafotit a poslat do centrály... Takze pokud tam bylo neco poskrabaneho poškozeného tak Centrala klidne mohla zamítnout... Servis ma zájem menit dily ma za to prece prachy...

Hadam že se netocil vetrak (hláška bios muze byt prave z nefunkčního větráku, ne?)... Já vzdy poradne propukl notebook 4x do roka i ústy a to jste měl videt ten svincik co vyletel... Hodne se ty chladiče zanaseji...

Jinak pokud pritelkyne ma fakturu bez IČO, tak myslim že ma vzit notebook a reklamovat u prodejce. Stale to muze udelat. Pokud prodejce je v CR a existuje.

Odesláno z iPadu