HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Středa Srpen 1 22:03:19 CEST 2012

Tak nejak, ja jich par podobnych mam a jsou naprosto neznicitelne,
nechapu... Manzelka ma treba 5 let stary ACER, ktery furt maka  a maka i
kdyz jel rok nepretrzite jako server (to akorat odesla baterka, ale
stacilo nabit primo clanky a jede dal s vydrzi kolem 1,5 hod...)