mobil ktery vidi skrz zed

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Duben 28 22:09:59 CEST 2012

Pan Lukesh, tri poznamky a uz viac nebudem na toto vlakno reagovat.

1) myslim si, ze podobne somariny su uz davno patentovane...

2) myslite ze p.Andel ma dostatok konexii a financne paky na to aby
mohol nejako postihnut pripadne porusenie takehoto patentu?! Myslim
si, ze sa ani nedozvie, ze to ktosi vyraba...

3) podobne vecicky sa uz robia dost dlho, staci si pozriet zahranicne
vedecke institucie a univerzity, co je stvrty alebo piaty chod po
amradnych a komercnych vyskumakoch...

A.