mobil ktery vidi skrz zed

Pátek Duben 27 13:17:07 CEST 2012

Stejně nechápu, jak frekvence řádu THz dokáže projít zdí. Přece se musí
většina energie odrazit od povrchu a zbytek rozptýlit ve struktuře té
zdi. A jestli něco projde, musí tam být spousta dalších rušivých vlivů.
V laboratorních podmínkách v odstíněné komoře dejme tomu, ale abych
tohle měl v mobilu? To mi přijde jako sci fi.

Anděl