LED svetlo

Pátek Duben 27 23:35:02 CEST 2012

To se mi líbí. Zedník mi říkal že se dělá to, že zrcadlo vlepí přímo
mezi kachlíky. Nalepit pod něj LED pásek by taky nebyl problém, i
kdybych pro něj měl flexou udělat do tvárnic drážku.
Otázka je
1. jaká je životnost LED pásku zalitého do cementového lepidla
(spolehlivost samotného pásku, dilatace)
2. čím průhledným přilepit LED pásek ke sklu, aby se zlepšil přechod
světla (zamezilo se odrazům) a aby mezi to nenateklo cementové lepidlo.
Anděl