LED svetlo

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Duben 27 18:51:06 CEST 2012

Prodávají se zrcadla s osvětlením zářivkou nebo LED páskem. Ale je to
umístěno za zrcadlem a v místě světelného zdroje je ze zrcadla odstraněna
stříbrná vrstva.
To by se mi hodně líbilo, protože nic nepřekáží při čištění.
Problém takové úpravy vidím v tom odstranění reflexní vrstvy.  Zatím jsem se
dočetl, že to lze mechanicky seškrábat nebo odleptat HCl.
Nemá někdo vyzkoušeno?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Thursday, April 12, 2012 11:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LED svetlo

Nad zrcadlem bych nedoporucoval, to sviti jen shora a dela to pocit, ze se
clovek spatne vidi. Po nekolika stehovanich a rekonstrukcich koupelen jsme
dokonvergovali ke dvema zarivkam svisle po stranach zrcadla jako zatim
nejlepsimu osvetleni. Osvetluji primo pozorovany objekt, bez odlesku v
zrcadle a to i zespoda (zrcadlo musi byt dost velke). Bodove umistene LED
budou malo, spis bych volil podobny princip olemovani zrcadla po svislych
(nebo po vsech) stranach LED pasky.

Ales Prochaska