3D mereni QFP soucastek - fotky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Duben 27 22:11:05 CEST 2012

Dobry vecer,

2012/4/27  <hw na itherm.cz>:

> [...]
> vzdelani, nebo to snad byl zajem o praci na tomto problemu?)
> Projekt je relativne stary, zaklady jsou z roku 2006, realne se prodava od
> roku 2009.
> Vyvoj delal urcite velky tym, jak v IVP, tak v Mnichove. (soubezne s vyvojem
> softu na rozpoznavani soucastek, ktery je aktualne asi nejlepsi v nasem
> oboru - viz
> http://www.siplace.com/11598/Products/Placement-Systems/Features-and-Options/Vision-Systems/Overview/aud_tabstrip.aspx)
> Senzoru se prodalo vice nez 100 kusu po celem svete (na cenu se radsi

Ja som narazal len na to, ze zo skusenosti s firmami, ktore robili
rozpoznavanie obrazu viem, ze za tym vzdy stoji tym viacerych ludi,
kde ma kazdy svoju specializaciu, alebo partia ludi na univerzite,
ktora sa tomu venuje a ma aj dostatocny background v matematike a
programovani C++ a VHDL. Co sa tyka Vasej potencionalnej ponuky na
pracu, poviem Vam rovno, ze do tejto oblasti sa vobec nerozumiem, mam
uplne inu specializaciu. Ale sam obdivujem ludi, ktori sa tomu venuju,
pretoze viacrozmerna filtracia ci FFT bola pre mna este vacsia magia
ako emc.

> [...]
> obcas nemam uplne nejdetailnejsi informace.
> Pozitivum uz na zacatku jsou vase komentare a otazky, ktere mozna lidi kteri
> s timto problemem "bojuji" dlouho nemaji a proto neprichazi s novym napadem
> na reseni.
> Viz napriklad muj napad merit pod uhlem (za 5 let vyvoje to nikoho nenapadlo
> zkusit)
> Stejne tak otazky proc a jak se vytvari ruzne artefakty.
> To je taky duvod proc jsem problem konzultoval v teto konfere a proc mam
> tuto konferenci rad, jsou tady lide ktery premysli a jsou zvedavi.

K tomuto Vam poviem len tolko, ze z mojej skusenosti z firiem kde som
robil a z toho ako ste to tu prezentoval, som mal pocit, ze to robi
mala firma, tym 4-5 ludi aj s manazerom a riaditelom vratane. A potom
musite sa na to pozriet aj tak, ako sa na to pozerali moji ovela
starsi kolegovia, a to, ze plat dostanu stale rovnaky, ci nieco urobia
a vyskumaju alebo nie. A myslim si, ze vy ste na tom rovnako ako oni,
aj ked Vas napadne ze by ste mohol transformovat suradnice pod nejakym
kritickym uhlom, a z toho nieco extrahovat, tak dostanete svojich 45k
a tym to konci. A ked to vsetko vychytate a naucite tych spravnych
ludi so spravnym povodom alebo tlacenkou, tak Vas poslu k vode... A
zistite ze Vam vsetky tie vedomosti su na nic, ale uplne na nic,
pretoze firma, kde by ste to mohol uplatnit Vas prave prepustila, ina
proste siroko daleko nie je a Vy ste uz stary, mate uz po 40-tke, a na
to, aby ste nieco zacal znova od piki nemate odvahu, kapital a
know-how.

Ale aby som Vam nevtlkal len jeden pohlad na vec, mna osobne zacala
tato debata zaujimat az ked sa do toho obul Jano, on ma totiz taky
zvlastny dar vtipne okomentovat a nadhodit tu spravnu technicku
atmosferu. Precital som si komentar, pozrel obrazky a zacal tiez
trochu premyslat. Aj ked som Vam nenapisal nic svetoborne, predsa len
to bolo nieco, co som si rad precital a pozrel.

A.