OT Meteostanice

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 26 20:54:33 CEST 2012

Ahoj, potřeboval bych poradit s meteostanicí, protože mám trochu problém
najít něco rozumnýho. Jedna z alternativ, která mě napadla, je zapojit čidla
přímo do PC, ale pak je otázka, jak to co nejjednodušeji zobrazovat na
nějakým panelu (respektive asi dvou). Jeden z panelů by šel řešit drátem,
druhý ne.
A teď tedy požadavky shodné i s obyčejnou meteostanicí:
- meření teploty a vlhkosti venku i vevnitř (respektive na všech čidlech)
- zobrazení alespoň dvou teplot současně
- bezdrátová čidla na 868MHz, protože 433MHz je strašně zarušeno
- čas z DCF (u PC není třeba)
- bez měření větru, srážek a podobně
- nejlépe i měření tlaku
- nejlépe možnost více čidel
- nejlépe i podsvícení displeje
- rozumná cena
Když jsem tak pátral, tak většina stanic padá na 868MHz. A když už to
náhodou uměla, tak buď neměří vlhkost, má jenom jeden údaj nebo má teplotní
čidlo v měřáku větru. Bydlím v paneláku a ten měřák větru/srážek nemá smysl.
Po dlouhým hledání jsem našel pouze jednu stanici, která víceméně vše
splňuje:
http://www.ebay.co.uk/itm/350483447991?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p398
4.m1438.l2649
Ale radši se ptám i zde, protože třeba někdo řešil podobný problém a vím, že
pár lidí zde má meteostanici přes PC a třeba mě přesvědčí, že je to nejlepší
varianta. :)
Předem díky za rady.

T.K.