Re: GPS modul

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Duben 26 19:12:00 CEST 2012

zdravim,

ja si vybral do jedne konstrukce toto
http://www.sectron.cz/produkty/319-trimble-gps/323-gps-s-antenou/1530-gps-trimble-anapala-acm-kombinovany-modul-s-antenou.html
ma pomerne neprijemny pripojovaci konektor, jehoz protikus je ve
farnellu odporne drahy ale libila se mi...

akorat konstrukce jeste nedospela do takove faze ze bych ji
vyzkousel. kazdopadne s firmou sectron mam z minula dobre zkusenosti

p.

>Zdravím,

nějak se mi nedaří najít GPS modul, který by byl dostupný (rozumně),
měl UART  rozhraní a nejlépe vestavěnou anténu.
Když najdu nějaký použitý v konstrukci na webu, tak se mi ho nedaří
níkde najít ke koupi.

Máte nějaký typ, který by se dal koupit?

Díky

--
Battlestar Galactica Online - kultovní série v nové dimenzi! Člověk