asi Spam # Re: web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Duben 25 22:01:37 CEST 2012

Jůůů, to jsem zvědav kdy půjdu spát......dík
Já osobně používám hodně stránek radioamatérů a od nich vedou stopy k dalším.Rozcestník třeba zde.
http://www.crk.cz/CZ/LINKYOKC  . Mám rád jednoduché a vtipné konstrukce. Třeba pár dní zpět
http://blog.ok1cdj.com/search/label/bastlen%C3%AD
myslím, že odkaz byl právě zde, v jiném vlákně. A mezi tím mne zaujala jiná konstrukce
http://blog.ok1cdj.com/2012/02/c-beeper.html a protože zatím nechodí tak jsem musel od kováříčka ke kovaříkovi
http://www.vk2zay.net/article/266 tam je další spousta jednoduchých konstrukcí momentálně stránky nejdou, ale dopoledne šly no a otamtud ještě ke kováři k nějakýmu Karlosovi, ale teď ten odkaz nepošlu, protože jak jsem říkaal stránky momentálně nejedou. Celkem pravidelně sleduju pandatron, tam se taky furt něco děje, dost často se vracím k danykovi - to je dost dobrej šílenec, často se vracím k pavoukovi, schémata úsporek a zdrojů. |Inu chce to klikat, když je čas a strkat do záložek a pak třeba někdy setřídit :-((
Pavel Glajc----- Původní zpráva -----