web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 25 18:56:45 CEST 2012

Přidám jen pár odkazů, spíš opravdu "bastlířských", z nejrůznějších
důvodů sem nebudu dávat zdaleka všechny, co jsem kdy potkal. Nerozlišuju
přitom úroveň, tj. zda se jedná o víceméně "koncovou" stránku, nebo
rozcestník. Samozřejmě se to může překrývat, být duplicitní atd. - to už
si třiďte sám...

Dám Vám ještě jednu radu: jelikož web není statický, je stejně
efektivnější to hledání (strejda G. přitom nemá moc konkurenci, to se
nedá nic dělat). Hledat se dá i v jednotlivých doménách či webech (už to
tu bylo x-krát), je samozřejmě třeba použít mozek a znát/stanovit vhodná
klíčová slova či spojení/řetězce, pokud možno v co největším počtu jazyků.

CZ/SK:
http://danyk.wz.cz/index.html (tedy jestli ještě žije ;-) )
http://www.elweb.cz/index.php
http://www.doveda.byl.cz/