OT: SW na odmerovani z obrazku

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 25 14:00:49 CEST 2012

male prilohy jsou jiz davno dovoleny na podobne ucely

dale v textu

Radek Vicek

Dne 25.4.2012 13:36, Ivan Kiss napsal(a):

> CCD hlava pracuje tak, ze dokument je osvetleny CCFL lampou (niekedy aj
> LED), obraz je sustavou zrkadiel cez optiku preneseny na riadkovy (par
> cm dlhy) klasicky CCD snimac
> Okrem ineho, sa tento princip vyznacuje pomerne velkou hlbkou ostrosti.
> Priklad scanu som zavesil sem:
> ftp://ftp.printtrade.sk/para/vypredaj/CCD.jpg

ja mam CCFL osvetleni - koukal jsem na ten nakres - pisete ze snimac ma
jen par cm delky - neni mi jasne jak ta optika vypada, ze dokaze bez
zkresleni zkomprimovat celou sirku stranky na par cm snimace
nejak si tu linearni optickou soustavu neumim predstavit  (ten bocni rez
chapu - zajimal by me pohled shora)