OT: SW na odmerovani z obrazku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 24 20:16:51 CEST 2012

Tak jsem to ted zkousel - Canon Canoscan 4400F v nativnim rozliseni 1200
dpi:

http://www.cncnet.info/galery/hodinky/kalibrace_skener.jpg

kontroloval jsem to na dvou mistech na plose skeneru (diagonalne na A4
plose) a neprisel jsem na nejake plosne odchylky a dokonce ani na nejake
zasadni problemy s prepoctem dle DPI.

Jestli na 10mm namerim 9.97 nebo jinde 10.1mm nema absolutne vyznam -
tak presne nejsou mozna ani vyryte ty znacky na posuvkach (zvlast na te
digitalni kde je to natistene).

Rozhodne je to presnejsi nez cokoliv jineho co mam k dispozici na takto
male rozmery.

S pozdravem
Radek Vicek