Re: ot: Poslední let raketoplánu Discovery

Pondělí Duben 23 07:03:41 CEST 2012

Ja bych nerad vzbudil nelibost admina. Tak jen strucne:
Nechci polemizovat, jestli to je nebo neni pravda.
Pokud by to byla pravda a psal by to vykonny pilot, asi
by nebylo dobre, aby to psal pod vlastnim jmenem (v teto souvislosti
jedno jmeno padlo). Jmeno Brabenec je mi take zname v souvislosti
se zacatky letecke prepravy u nas.
Kdyz koukam na porad "vteriny pred katastofouů, tak nektere dily
jakoby tomu clanku davaly za pravdu.

Ale treba tady:
http://www.airways.cz/clanek/2009-01-15/a320-nouzove-pristal-v-new-yorku-na-rece-hudson
sedel za joystickem byvaly vojensky pilot ktery vedel co a jak.