ot: Posledn? let raketopl?nu Discovery
Jaroslav Lukesh
lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 22 22:02:20 CEST 2012
Toto jsem taky tehdá četl, ale kam se podíváte, tak toto potvrzují.
Je to dokonce už i na wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447
reports indicated that the pilots had not received specific training in
"manual airplane handling of approach to stall and stall recovery at high
altitude", and that this was not a standard training requirement at the time
of the accident.
No ještě je zajímavější umění - udržet letadlo bez motorů, nebo s minimálním
tahem v klouzavém letu 2m nad hladinou, to se dá hodně kiláků, ale málokdo
na to má žaludek. Tohle třeba zvládají piloti kluzáků co závodí kdo dál
doletí - to jsou takoví ti podivíni co po roztažení uletí 1000km.
----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
Myslite tohle?
http://www.outsidermedia.cz/Piloti-strojnici%E2%80%A6-1.aspx,
> No dnešní piloti začínají být spíš letečtí mechanici, než piloti, takže
> když vysadí motory, nedokážou plachtit a bezpečně přistát v moři nebo na
> poli. Kvůli tomu, že pilot nedokázal plachtit nebo si poradit, když
> ztratil vztlak, už spadly i nějaká letadla plná lidí do moře. Kdyby měli
> nalítáno na větroních, tak jak to muselo být dřív, tak by všichni přežili.
> Info mám od emeritního pilota čsa, piloti jsou dnes zkoušeni z technických
> detailů letadla víc než z lítání.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list