ot: na vikend

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 22 20:36:56 CEST 2012

nuz niekto pocuje aj travu rast, nam beznym smrtelnikom neostava nic ine
len zavidiet :-) Osobne mozem povedat ze mam takmer absolutny hudobny
hluch :-)
Obrazky som povodne nekopiroval, ale aby to bolo nazornejsie ide o
zhudobneny priebeh hore vpravo (ostatne su trapne dvojito exponencialne
tak by to nebolo az tak zaujimave).
Cim je zisk spatnovazobnej slucky vyssi tym skor sa oscilacie utlmia a
ostane tam viacmenej len sum a struktura s dlhou dobou periody, za tu
ale zodpoveda system riadenia energie, nie polohy z ktoreho su obrazky.

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/test1.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/test2.png
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/test3.png