MIT - prekvapko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 21 21:34:29 CEST 2012

Me na tom vubec nic nevadi, to jsem taky nikdy nerekl. Ja si jen rikam, jak je to neefektivni. Ja to proste delam jinak a vim proc to tak delam.

Mnou spotrebovany cas na zacatku je nepochybne mnohokrat delsi, nez kdybych to "lepil z papiru", ale vim, ze material mam dobre zpracovany, a castokrat ho pak pouziji opakovane, mohu ho dale rozvijet, upravovat, vylepsovat. Zkratka je to zivy material, ktery ma navic vyrazne vyssí efekt ve vyuce, protoze je cisty, muze byt barevny, interaktivni...

Takze nakonec v souctu toho casu tenhle zpusob strasne moc usetri.

Jakub Serych