MIT - prekvapko

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Duben 21 11:45:39 CEST 2012

2012/4/21 Šerých Jakub <Serych na panska.cz>:

> P.S. Trochu me vzdy prekvapi technologie, ktere pouzivaji. Mame ve skole jednu cestinarku, ktera si dodnes dela pripravy na vyuku metodou papir, nuzky, lepidlo, kopirka. Vzdy si v duchu rikam, jak je to neefektivni. V zivote by me nenapadlo, ze takhle budou davat veci i v MIT kurzech ...

Dovolim si s Vami nesuhlasit, papier, noznice lepidlo a kopirka su
dost efektivne, rozhodne efektivnejsie nez si myslite. Casto krat ma
clovek vacsi prehlad o tom co prave robi a ako to zapada do celkoveho
kontextu.

Co sa tyka technologii, myslel som ze v amerike su na tom ovela
lepsie, ale ako vidite opak je pravdou.

A.