Kabel je sluchatkam?

Petr K ptrkdr na gmail.com
Čtvrtek Duben 19 11:51:54 CEST 2012

V praci jsem mel 10 let optickou mys Dell (Logitech) a stale behala
(bezna napln prace CAD, tedy neustale pouzivani). Problem byl nakonec
az prosoupany plastovy "podvozek". Jestli vydrzi kablik u sluchatek
takovou zatez, sluchatka Vas asi preziji.
Klicem k uspechu je zrejme vodic tvoreny silonovym lankem, ktere je
omotane medenym paskem. Pajet se to poradne neda, ale jinak super.
Stejny kablik jsem videl i u "znackovych" bondovek k mobilum. Drive
byl bezny u kroucene snury pripojujici mikrotelefon.