Kabel je sluchatkam?

Čtvrtek Duben 19 09:48:02 CEST 2012

Taky si myslím, že nebude zrovna nejspolehlivější, na druhou stranu,
naposledy jsem měl rozbitý kablík u myši někdy před 15 lety, to byla
ještě Genius na RS232 ;) Pak jsem taky opravoval jednu myš, kde si
majitel přestřihnul kabel při rozbalování z plastovýho obalu, vzal to
nějakejma kuchyňskejma nůžkama na kuřata a šmik, bylo po kabelu. Je to
inženýr. Naštěstí se jeho manželka zná s tou mojí, takže vytáhla myš z
koše a přinesla mi ji opravit ;-)

P.K.