Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Duben 19 09:37:57 CEST 2012

Dobrý den,

protože jsme dělali nějaké přístroje pro nedoslýchavé, tak trochu informací
ve mně zbylo. Aby sluchadlo nebo zesilovač byl nedoslýchavému přínosem, je
nejdříve třeba změřit audiogram. Tedy zjednodušeně řečeno zjistit, jak které
frekvence slyší. Zrcadlově se pak nastaví ekvalizér.

O tom to celé je - nezahltit ucho signálem v pásmech, který stejně nevnímá.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com