Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Čtvrtek Duben 19 09:27:15 CEST 2012

Ahoj,

ja asi pred 10 lety spachal tento bastl:
http://strasil.net/index.php?text=babizes

pro babi, ktera ma sice nejake sluchadlo od doktoru za 40 tisic, nicmene
s nim stejne temer nerozumi reci.

Nicmene se ukazalo, ze s jejim postizenim ma stejne zesilovac az na
hranici prebuzeni a je to neskutecny kraval - nedovedu mit ta sluchatka
na usich dele nez nekolik sekund. Ostatni lide v mistnosti mohou
poslouchat jenom to, co vyjde "ven" z jejich sluchatek, poustet repro v
TV netreba. V jejim pripade temer jiste nestaci vykon standardnich
bezdratovych sluchatek.

V krabicce je ekvalizer a kompresor dynamiky + "umi" to prijimat
indukcni smycku, takze se da dosahnout jakes takes volnosti pohybu.
Ekvalizer jsem nastavil zkusmo na zvyrazeni reci podle svych usi a
nasledne zkorigoval podle jejiho audiogramu a je to asi docela dobre,
proste televizi rozumi.

Uz tak rok premyslim nad tim, ze bychom to ve firme oprasili, udelali
kulturneji a zacali vyrabet, ale moc si nejsem jisty, jestli by se mi
vyvoj aspon trochu zaplatil...

Hezky den,

Ivos