Re: OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 18 15:14:14 CEST 2012

 18.4.2012, 15:04:07

Ta smes chemikalii, to je predevsim vysoce nebezpecny
dihydrogenmonooxid s pridavkem taktez nebezpecneho siliciumdioxidu, v
male mire se pridavaji jeste nejake organicke uhlovodiky.
Poskodit podzemni zdroje pitne vody, muze jakakoliv tezba, dokonce i
pruzkum, o ktery aktualne jde v CR.
Problem je, ze na pohodli dane dostatkem energie jsme si zvykli,
slunce ani biomasa nas nezachrani, jadro odmitame, a fosilnich paliva,
az doposud celkem levna, zacinaji byt za zatracene dlouhe penize.
Takovy docela velky gordicky uzel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz