Kabel je sluchatkam?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 18 13:32:35 CEST 2012

Bohužel novější verze ten odpojitelný kabel nemají, bývají označované jako
MKII. Nebo se nedá odpojit jenom u Monitorů. Cena je dneska cca 3000Kč, na
eBay se dají vychytat za 1500Kč, jenom bacha, aby to opravdu nebyly
Monitory, pak je problém najít rozumný zdroj zvuku. Označení bývá i K-240M a
K-240S, případně se dá orientovat podle těch Ohmů, je to na nich vždy
napsáno.
Osobně bych je označil za takovou nejrozumnější lowend volbu, v kategorii
nad 5000Kč bych doporučil zkusit AKG K-701 a Sennheiser HD 600 nebo 650.
Bohužel to už je kategorie sluchátek, která už nikdo moc neprodává, takže se
starší těžko shání a bývají za vysokou cenu. A na mp3ky to už taky moc
není...