Kabel je sluchatkam?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 18 12:49:24 CEST 2012

No stara paka ma AKG K 240 - ktere uz nekdy v roce 2005 kupovala za cca
3.700Kc. Ale nenosi je do spolecnosti.

Dodnes jsem za ne nenasel nahradu - delaji se opravdu strasidelne dlouho
a najdete je skoro v kazdem studiu. Delaji se v zavrenem nebo
polouzavrenem provedeni a dale jeste v provedeni Monitor (mozna ted tomu
rikaji jinak) coz je provedeni s impedanci 600 ohmu (lze je pichnout
rovnou do linky).

Jedna z jejich vyhod je ze nemaji pevny konektor - maji jacka - takze
snuru lze uplne odpojit, pruipadne dat jinou - treba tu od zehlicky.

Jen nekteri muzou byt zklamani - protoze hrajou neutralne - co do nich
pustite to z nich leze.

Radek Vicek