Filtr na obsah?

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 18 12:36:55 CEST 2012

Pane Vicku,

Ja doted myslel, ze IDENTITA v mailu je dana odesilatelem (toho vidite VZDY nez na mail kliknete ve svem klientu anebo v odpovedi pokud ji odpovidajici nesmaze) a ne nejakou automatickou signaturou generovanou zcela zamerne a muzu ji klidne mazat. Prijde mi to jako: kdo chce psa bit...

Vite, oni jsou nekdy netolarentni lidi i v tom, ze vam sproste nadavaji za absenci diakritiky, kdyz to uvidi tak si reknou: aha, hloupy iPad, a nebudou se horlive snazit prudit, jestli nejsem cech a pod.

Tak vecne :
- nemam jiny klient co by umel na ucty/signaturu
- signaturu detekujici mobilni zarizeni musim a chci mit, z vyse popsanych duvodu

Jake navrhujete reseni?

Odesláno z jabka