Filtr na obsah?

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Duben 17 20:01:27 CEST 2012

On 17.4.2012 19:31, HW CNCnet.info wrote:
> Jsem mozna stara paka, ale co nepochopim (kdyz nejde nastavit vic
> podpisu), ze to alespon nezmenite!!! To snad jde ne? Nikdo po vas
> nechce vase prave jmeno, ale nejakou jednoznacnou identitu.
>
> To kdyz tady bude mit 10 lidi iPada nebo iPhona tak se vsichni budou
> podepisovat do mailu "odeslano $jabkone"?

To urcite nie je myslene ako podpis - tento clovek sa nepodpisoval ani
ked prispieval pod akronymom "APA"

Proste sa len chce pochvalit (hec, ja mam iPrd a vy nie). Keby chcel,
tak to odstrani, keby chcel, tak si zriadi druhy ucet pre konferenciu -
tak ako to robia ini slusni ludia (napriklad ked sa nemozu zbavit
vselijakych firemnych dovetkov a vyhrazok) .

-m-