Jak zachytavat hdmi 1080i

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Duben 17 19:32:35 CEST 2012

Zariadenie nepoznam, mozno este cinania nedozreli na produkcnu
kvalitu zariadenia, alebo este nemaju rozbehnutu vyrobu ;-)

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Specifications

> ... all HDMI devices must support the sRGB color space at 8 bits per
> component.[48] Support for the YCbCr color space and higher color
> depths ("deep color") is optional. HDMI permits sRGB 4:4:4 (8–16 bits
> per component), xvYCC 4:4:4 (8–16 bits per component), YCbCr 4:4:4
> (8–16 bits per component), or YCbCr 4:2:2 (8–12 bits per component).

Pre aku-taku kvalitu je potrebnych aspon 2B/px, a za tychto podmienok
bez kompresie Full HD pri 30 Hz zaberie nieco pod 119 MiB/s,
resp. 124 MB. Stale by to chcelo nejaku slusnu RAID 0 :-)

Vzhladom na to, ze HDCP je prelomena, hodilo by sa mat este nejaky
FPGA medziksicht na desifrovanie prudu dat. Viac napr. na
http://thepiratebay.se/blog/183

My smrtelnici si este chvilku pockame na grabber z DX do MPEG4
za 40 babiek, alebo na prehravac medii od spolocnosti, ktora
nie je clenom HDCP konzorcia.

L.