Jak zachytavat hdmi 1080i

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Duben 17 15:27:19 CEST 2012

Jen tak ze zvedavosti

A kdybych mel linuxovy set top box a chtel zachytavat hdmi out, tak jak bych to udelal? Z jakeho zarizeni lezou ty bity a jak je presmeruji na /dev/sd0/data.bin a jak ty data dale zpracuji a kolik dat bude 30 minut? V nekomprimovane podobe co jde po hdmi by to mohlo byt vic nez bezny disk v stb kdy mel